Beauxbatons
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beauxbatons

Beauxbatons: Harry Potter op de Franse Tovenaarsschool!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hermelienHP
Schoolhoofd
hermelienHP


Aantal berichten : 71
Woonplaats : Op beauxbatons
Waarschuwingen :
Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Right_bar_bleue

Galjoenen : 196
Niveau Duelleren :
Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Right_bar_bleue

Registration date : 17-07-08

Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Empty
BerichtOnderwerp: Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje   Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Emptyza jul 19, 2008 1:28 am

Ik ben net begonnen met plaatjes bewerken, en teksten erop zetten. Ik ben nog niet erg ver, maar ik hoop dat jullie mooi vinden wat ik heb gemaakt

Eiland

Emma Watson

snoep

girlpower

marauders

beauxbatons

Ik hoop binnenkort meer te maken.
En wil je dat ik een plaate van een speciaal iets of iemand maak, of een tekst op een plaatje zet, meld het, dan maak ik het.

Zoek je geen avatar of signature, maar gewoon een plaatje van bijvoorbeeld Emma Watson, of een mooi huiswerk en les plaatje voor je lessen, Dan wil ik er ook 1 voor je maken.

vul dan dit in:
Lesplaatje of gewoon plaatje:
Van wie, of welk vak:
Tekst:
kleur:

Ik maak het zo voor je!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/hermelienHP
harry potter




Aantal berichten : 9
Waarschuwingen :
Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Right_bar_bleue

Galjoenen : 185
Niveau Duelleren :
Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Right_bar_bleue

Registration date : 18-07-08

Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Empty
BerichtOnderwerp: bestellen hermelienHP   Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Emptyza jul 19, 2008 1:54 am

Lesplaatje of gewoon plaatje: Gewoon plaatje
Van wie, of welk vak: van harry potter
Tekst: Harry potter are cool
kleur: donker rood
Terug naar boven Ga naar beneden
hermelienHP
Schoolhoofd
hermelienHP


Aantal berichten : 71
Woonplaats : Op beauxbatons
Waarschuwingen :
Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Right_bar_bleue

Galjoenen : 196
Niveau Duelleren :
Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Right_bar_bleue

Registration date : 17-07-08

Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Empty
BerichtOnderwerp: plaatje voor harry potter   Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Emptyza jul 19, 2008 2:08 am

klik

Is die goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/hermelienHP
Gesponsorde inhoud





Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje   Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gewonen plaatjes en les plaatjes + hermelienHP plaatjeshoekje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hermelienHP plaatjeshoekje
» HermelienHP en haar site

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beauxbatons :: Dreuzels :: Fan-Art-
Ga naar: