Beauxbatons
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beauxbatons

Beauxbatons: Harry Potter op de Franse Tovenaarsschool!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 welkom bij duelleren

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hermelienHP
Schoolhoofd
hermelienHP


Aantal berichten : 71
Woonplaats : Op beauxbatons
Waarschuwingen :
welkom bij duelleren Left_bar_bleue0 / 1000 / 100welkom bij duelleren Right_bar_bleue

Galjoenen : 196
Niveau Duelleren :
welkom bij duelleren Left_bar_bleue0 / 1000 / 100welkom bij duelleren Right_bar_bleue

Registration date : 17-07-08

welkom bij duelleren Empty
BerichtOnderwerp: welkom bij duelleren   welkom bij duelleren Emptyvr jul 18, 2008 11:20 am

Hier kun je duelleren tegen een personage, ander lid, of wezen.
Hoe moet het?
Als je wil duelleren, moet je eerst een toverstok kopen. Heb je dat niet, zul je zeker nooit winnen.
Als je met iemand anders wilt duelleren, staar je die gene een bericht, en stuur je een bericht naar HanHan... of mij.
Dan maken jullie allebij een topic. Met daarin een verhaal hoe je wint. Je kunt enkel tegen mensen vechten van hetzelfde niveau. Er zijn 10 niveau's. Als bijde duellisten klaar zijn met hun topic, beslist HanHan... of ik wie er wint. de winnaar krijgt 2 galjoenen, en 10 afdlingspunten. De verliezer niks. Nog één ding: de titel van je topic moet zijn:
*je naam* dulleert tegen *naam tegenstander*
Dus bv:
HermelienHP duelleert tegen HanHan...
Alles duidelijk? Veel plezier dan! Smile
Nog niet zo duidelijk? Stuur dan een PB naar HanHan... of naar mij.

Als je een hoger niveau hebt gehaalt, zul je een bericht van mij of HanHan... ontvangen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kindertent.nl/hermelienHP
 
welkom bij duelleren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HanHan....
» Welkom op beauxbatons allemaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beauxbatons :: Activiteiten :: Duelleren-
Ga naar: