Beauxbatons
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beauxbatons

Beauxbatons: Harry Potter op de Franse Tovenaarsschool!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Toverdansen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hermelienHP
Schoolhoofd
hermelienHP


Aantal berichten : 71
Woonplaats : Op beauxbatons
Waarschuwingen :
Toverdansen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Toverdansen Right_bar_bleue

Galjoenen : 196
Niveau Duelleren :
Toverdansen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Toverdansen Right_bar_bleue

Registration date : 17-07-08

Toverdansen Empty
BerichtOnderwerp: Toverdansen   Toverdansen Emptyza jul 19, 2008 1:02 am

Toverdansen 1216384816-070
Welkom bij de eerste les van Toverdansen. Deze les gaan we vooral de regels bespreken en ons voorstellen. Laat ik daar maar mee beginnen.


Voorstellen
Hallo klas, ik ben hermelienHP. Ik ben jullie lerares in, zoals je waarschijnlijk al wist, toverdansen.
Ik hou erg van hockey en, hoe kan het ook anders, van toverdansen. Ik ga naar school op mijn eenhoorn, en ik ben half glamorana. Genoeg over mij, we gaan nu de regels bespreken.

Regels
1. Als ik vraag in 50 woorden, doe dat dan ook.
2. Normaal nederlands, dus geen MSN taal en dat soort dingen.
3. Heb respect voor je leraar en je medeleerling.
4. Verzorgt huiswerk levert extra punten op!

Les
Vandaag doen we het niet heel uitgebreid, maar toch hebben we natuurlijk wel een klein lesje.